Just have a good time.

Halloj! Det är en trött Malin som sitter här i soffan just nu kan jag lova. Idag har Sandra, jag och Van i princip bara preomenerat runt på stan till olika butiker, med undantag för lunch på Vapiano och en fika på Café 60 tror jag det hette. Måste säga att de här (nästan) två dagarna i Stockholm har varit toppen! Trevligt sällskap till att börja med, sjuuukt god mat och sen såklart shoppingen. Fick med mig tre saker hem, en tröja från Zara, ett linne och en jeansjacka från HM. Mycket nöjd med mina köp, dock går det inte att undvika att man faktiskt spenderar en hel del pengar när man är borta såhär, det lyckades jag med idag i allafall. Menmen, man får nu något för dem med så ska väl inte klaga haha. Tycker också det var väldigt skönt att komma bort från lilla Linkan ett tag med, var ett bra tag sen jag åkte bort såhär, vad jag kommer ihåg i allafall haha. Nu ska jag strax krypa ner i sängen, vi ska ju ställa om våra klockor inatt så att vi får sova en timma mindre, uusch. Vid 10 imorgon ska jag in till stan, de är Scen och Kabarérep som gäller fram till 17 och efter det tänkte jag försöka mig på att träna lite. Där har ni min morgondag, puss och så småningom-godnatt!
Några bilder från vår vistelse i vår härliga huvudstad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0