För många tankar på samma gång.



Halloj. Oj vad det känt som jag har flängt hit och dit idag. Åkte ju till landet imorse och har precis kommit hem. Övningskörde både dit, hem och ute vid landet så har verkligen fått öva idag, lite drygt tre timmar blev den sammanlagda övningskörningstiden. Men nu dröjer det nog ett tag innan jag orkar med sånna långa rundor igen, blir så jobbigt för hjärnan när man sitter på helspänn sådär. Intervjun gick bra tror jag, synd bara att jag inte kan prata tyska och att jag är född så sent. Men inget är bestämt så vi får se vad som händer!
Åh, varför kan inte plugg göra sig självt när man är borta ett tag? Hade varit hur skönt som helst just vid denna tidpunkt känner jag. Men nähepp, bara och sätta igång då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0