13 mars.

Springturen imorse blev väl lite av en gåtur måste jag erkänna haha. Fick världens jobbigaste håll efter ett tag som vägrade ge sig.. Men jag gjorde det iaf, vilket känns jättebra. Imogon är också tanken att jag ska skaffa mig ett gymkort igen, efter några veckors uppehåll.
Efter plugget med Mariam idag tog jag bussen till Andy, det blev chill all day long, mysigt. Övningskörningen gick bra, men nu börjar jag verkligen förstå hur mycket det faktiskt är man måste ha koll på samtidigt när man kör. Nu är det snart slut på ledigheten och skola imorgon. Dock bara en lektion så det är skönt. Gustav fyller 15 idag (Grattiiiis brorsan!!) så vi har precis käkat lite födelsedagsmiddag här hemma. Nu ska jag ta det lite lugnt och lägga mig framför tv:n. Ciao


grattiiiiiiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0