Det är inte lätt när det är svårt.

Oj vad jag just nu hatar företagsekonomi.. Hata är ett stark ord jag vet men ae, orkar inte med det alls just nu. Vad skönt det ska bli efter provet imorgon när det är över, underbart till och med. Då kommer det bara vara ett prov kvar för min del den här veckan, organisation och ledarskapen, på fredag. Men äh det funkar, siktar istället mot helgen! För nu är det bokat och klart, på fredag åker jag, Sandra och Van till Stockholm, weho! Stannar till lördag kväll och ojj vad kul det ska bli, peppa! Fint väder, god mat och shopping med härliga vänner är det jag hoppas på! Längtar. Men just nu får jag nöja mig med bra tanken på helgen, och istället ta tag i det ni ser på bilden, företagsekonomin. Nästan lika kul... Eller?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0