30 mars.

Ciao! Sorry för sen uppdatering denna fredag. Har haft en ganska så bra dag idag, rätt så chill och lugn faktiskt.
Har haft två lektioner och därimellan lunch på Mokka med Sofia, Sofie och Sofia (hahah.. kul att de heter lika. heh, min humor är bäst.), iaf, lika trevligt och gott som vanligt. Har också gått runt på stan idag och delat ut lite sommarjobbsansökningar, lite sådär i sista minuten. Efter IVt på Ljunkan fick jag skjuts till stan av Petter och hamnade sen en liten sväng på EH med några vänner. Efter det blev det biotime med Andy. Var sjukt längesen jag var på bio så det var kul! The hungergames visades på bioduken och jaa, visst, tyckte den var helt okej. Imorgon är planen att åka till gymmet, söka lite fler sommarjobb och eventuellt övningsköra lite! Så nu tänkte jag strax lägga mig. (Tänkte bara ägna en liten tanke åt de stackarna som sitter inne och skriver Högskoleprov imorgon, lycka till.)
GODNATT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0