2 mars.



Bonjour mes amis.
Idag är de ju faktiskt fredag på riktigt! Har hela veckan gått och trott att det har varit fredag och idag, när det faktiskt är fredag har jag inte alls lika mycket fredagsfeeling på det hela. Men det kommer väl, inte något stort jag går och grubblar över direkt. Efter skolan som slutade med Organisation och Ledarskapslektion på Ljunkan blev det en sväng på stan. Känns som om jag inte varit på stan på år och dar heh så det var mysigt. Gustav och pappa kom precis hem efter att ha varit och hämtat Gustavs moppe så nu måste jag ut och kika på den, spännande. Tänka sig, om ca två veckor är lillebror 15 bast, hur konstigt är inte de? Tiden går så jäkla fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0