230612, 20:22

Här kommer en helt ok bild och två KATASTROFdåliga bilder från midsommar! Haha. Blev en annorlunda sådan i år. Insåg redan när jag slutade jobbet vid fem att min planering inför kvällen skulle gå åt fanders, men åkte hur som helst hem och bytte om, stannade bara till på jobbet och sa hej till dem som var på personalfesten och cyklade sedan ner till våra vänner där de bjöds på massa god mat osv. Stannade där till etttiden och tänkte väl att nä men de andra på jobbet har säkert redan dragit, trist men vad skulle dem göra kvar såhär dags. Men när jag cykade förbi jobbet på hemvägen var det fullt ös, med musik som dånade ur högtalarna och lite extra glada människor, undra varför haha? Stannade där och hängde med de andra och landade i min säng vid tretiden. Idag var det sen jobb vid 10.00, prick! Jäkla kul och se vilka som var på topp och inte haha..
Hade i alla fall en mycket bra midsommar, hoppas ni med hade det!
 
Kom hem från jobbet för ca två timmar sen och har inte gjort något vettigt alls egentligen sedan dess. Plockat undan lite, bytt om, pustat ut. Kom sjukt mycket folk idag, stod och kulade glass i nästan tre timmar i sträck, (AJ mina fötter, och arm...) och käkade lunch vid fem. Nu ska jag njuta av tystnaden här hemma eftersom övriga familjen är på landet, kanske kryper ner famför någon bra film sen!
Oj va långt detta blev nu, kände väl för att skriva av mig lite. Grymt av er som orkade läsa hah.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0