You may not tell me who you are.

tre bilder från landet. pöta vänner, fina blommor och härlig dag ute till havs.
 
Hyfsat kort jobbdag idag, woho, stämplade ut 19:15. Satte mig i soffan med brodern min när jag kom hem och kollade ett avsnitt OC. Pappa och jag tog sedan en liten övningskörningstur och kikade in vattentornet i Ljung. Körningen flyter på rätt bra nu tycker jag, riktigt roligt! Stadskörning är väl det jag inte riktigt lagt så mycket tid på än och likaså teorin, Men har ju inte direkt bråttom att lära mig allt nu eftersom jag fyller så sent  så det känns ändå lugnt!  
 
Ikväll är det en härlig gammal hederlig fredagskväll med fredagsmys hemma hos familjen Forsner. Som det alltid var när man var mindre, filmmys med gottigheter och såklart, hela familjen samlad. Det sistnämnda händer inte speciellt ofta här hemma längre så ska bli myys! Imorn blirr det Norrköping med Van. Ha en mysig kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0