1 juli.

Jobbade idag enda till stängning, vilket dock inte blev senare än åtta då alla ville hinna se fotbollsfinalen! Var rätt trött när jag kom hem så även jag slog på fotbollen på tvn samtidigt som jag fixade lite käk. Grattis till vinsten Spanien! Har fått ett jobbschema för nästa vecka, jobbar endast tre dagar. Äntligen ska jag se till att hinna komma ut till landet några dagar, ska bli superhärligt! Tanken är att dra ut till landet på tisdag, men imorgon väntas jobb med start klockan 11:00.
Eftersom jag sovit borta två nätter i rad nu måste jag faktiskt medge att jag längtar lite efter att få krypa ner i sängen så kvällen/natten lär nog inte bli så lång här hemma. Men till er säger jag redan nu godnatt!
 
523595_457765784242358_1723838533_n_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0