Make it an adventure.

Vilken kväll!
1) Kan börja med att säga att jag aldrig någonsin tidigare uppskattat värme såhär mycket som jag gör just nu i denna sekund. Speciellt värmegolv och vetekuddar som man stoppar in i micron i 2 minuter-underbara uppfinningar det där och sjuuukt underskattade.
2) Har haft en riktig kanonkväll Norrköping! Grymt sällskap, shoppat alldeles för mycket och lyssnat på waaaay to hög musik i dryga tre timmar på "Livekarusellen". Men vafan, lite kul ska man väl få ha ändå! Hanna och jag åkte främst dit för att titta och lyssna på kompisar som skulle vara där och tävla, men råkade även få reda på att min kusin Erik var där och tävlade med sitt band. Riktigt kul och spännande att äntligen få se honom spela. Att träffa och lyssna på honom gjorde verkligen att kvällen fick ett plus i kanten, kul.

Börjar nu ääänligen få tillbaka lite känsel i tårna, en redigt go känsla. (Några fler bilder kommer upp imorn.)
Sammanfattning: efter en grym kväll är det nu dags för sängen. Puss på er och godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0