3 mars.


tre bilder från dagen.

Hollaaa. Nu är äntligen idrottslektionen över, otroligt skönt att ha den gjord och nu kan jag istället sikta mot lovet, har nämligen inga fler prov innan dess! Yay! Efter idrottslektion, som dessutom var vår enda lektion åkte jag och Sandra hem till henne och käkade, pitabröd med kyckling ovh grönsaker blev det, mycket gottigott. Fick därefter skjuts av henne ner till gymmet där jag och Mariam körde ett tag. Men klockan två var jag på plats i baracken och det blev rep inför Välgörenhetskonserten. Efter det blev det chill i den underbara vårvärmen med Gustav, och sen även en Ben&Jerrysglass. Har haft en riktigt härlig dag!
Och, ska såklart inte glömma: GRATTIS till körkortet bästa Van!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0