FREDAG.

Hej på er. Var helt slut i kroppen efter den långa skoldagen som blev idag. På sista lektionen, psykologin, lyssnade vi en ca två timmar lång föreläsning av en person som överlevde Estoniaolyckan som inträffade samma år som jag föddes, dvs -94. Den var väldigt intressant men samtidig otroligt hemsk. Efter skolan övade jag lite inför konserten imorgon, vilken jag förövrigt är jättenervös över, och kollade efter det på en flashmob mitt i Gränden. Åkte vid sex hem med bussen tillsammans med Linnea. Hemma bjöds det på goda wraps, från "Café M," och efter det slängde jag mig i soffan och segade, och där jag sen befunnit mig, under i princip hela kvällen haha. Nu ska jag sova, så jag orkar med en konsert imorn! Nervöös.. Sov gott!

Kommentarer
Postat av: © sarastille

Anmäl dig gärna till dagensblogg hos mig :)



http://sstille.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-anmal-er-har-avslutas-sondag.html#comment

2011-10-01 @ 11:26:07
URL: http://sstille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0