WHAT A FEELING.

Hej på er. Efter sista lektionen i fredags, psykologi, åkte jag och Gabbe hem till honom för behövligt fredagsmys ! Vi käkade först god tacos, och gick sen över till Ica för att köpa lite Ben and Jerrys glass, mmmmh. Idol fick jag bestämma skulle visas på tvn, så sagt o gjort, så blev det ! Somnade tryggt vid hans sida, och vaknade med ett leende på läpparna. Vi käkade frukost och tog det lugnt, och runt två kom mamma och jag övningskörde hem, (vi kom lite fel haha vilket resulterade i att jag körde genom stora Vallarondellen, och det var tur (!) att det inte var så mycket trafik just där... !
Har pluggat lite svenska men tänkte lägga ner det nu och göra något annat, kanske sätta mig i bastun ett tag, vem vet ! PUSS

Tumblr_lt0w3jx41b1qivmx3o1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0