LEDIG DAG.

Uppdateringen uteblev helt igår som ni kanske märkte. Kände nästan på mig att jag inte skulle hinna med allt. Halv tre var jag och Sofia i alla fall på Konsert och Kongress där det var dags för rep inför kvällens konsert för världens barn. Repet drog över och allt blev kaos, hann inte hem mellan repet och konserten men fick i mig lite käk från stan som tur var. Själva konserten var vid 18.30. Scen och Kabaré medverkade i tre låtar, I will survive, Blame it on the music och Amazing grace. Det gick väl helt okej, speciellt med tanke på både scenkrångel och mikrofonkrångel. Men det känns faktiskt skönt att det är över !

Vaknade med Gabbe vid min sida imorse, och följe honom sedan till bussen. Men halv åtta kändes lite väl tidigt att gå upp när man är ledig så jag gick hem och la mig i soffan och somnade igen. Har pluggat rätt mycket idag, börjat packat lite till Cypern och har precis käkat lite lunch. Ska kolla bussarna nu tänkte jag och kanske åka en sväng in till stan !

Bild från gårdagens konsert, lånad av fia.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0