Starting fron zero, got nothing to loose.

Vad tråkigt för er att jag har absolut 0 nya bilder att visa här. Buhu haha. Sån't är livet dock !
Sitter o klickar runt o lite så på datorn för tillfället. Ska strax stänga ner här och göra mig redo för sängen. Imorgon börjar sista veckan i skolan innan lovet. Två inlämningar, ett prov-rolig vecka. Jaja, what to do.
Imorgon kväll blir det roligheter på Konsert och Kongress, närmare bestämmt "En Kväll För Världens Barn" där vi, Scen och Kabaré ska medverka. Sen hänger Gabbe med hem hit också. Med andra ord, bloggandet kommer få lida imorgon. Ska försöka lägga upp något iaf.
Puss o kraam.

vet att jag lagt upp dessa förut, men jag gillar dem, live with it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0