DAG TRE.

Hej! Har precis kommit hem från Fig Tree Bay (Protaras), där vi valde att käka dagens middag. I övrigt var vädret lite halvt idag så mamma och jag valde att ta oss en tripp till Larnaca (ligger en timma med buss bort). Busschaufförerna kör som idioter här för övrigt, helt sjukt!.. Shoppingen var i allafall mysig! Men jäklar var grekerna gillar glitter och blingbling..... Inte riiktigt min stil känner jag haha, så gillade oftast inte det jag hittade i deras butiker tyvärr. Men guess what, hittade dock både Topshop och Zara här, OM jag blev glad haha ! Käkade världens godaste lunch vid en restaurang längs med stranden i Larnaca och bussen hem till hotellet gick vid halv sex, en mysig dag helt enkelt ! Imorgon tyckte jag mig se att det skulle bli närmare 24 grader och sol här, gryyymt! Stranden nästa säger jag bara. Lägger upp lite bilder från dagen i nästa inlägg tänkte jag, internet är seeegt. puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0