The more I see the less I know

Hej! Nae, regniga, tråkiga, gråa söndagar är inte att leka med hörreni, fy för vädret. Gårkvällen var hur som helst jättemysig! Efter en dryg timmas promenad runt Stångån och Vinterljus gick jag och Sandra förbi Tai Coconut för att köpa med oss lite käk. Vi var båda vrålhungriga när vi kom hem så käkade direkt. Efter det kröp vi upp i soffan under en gosig filt med hemmagjord efterrätt samtidigt som Sex And The City rullade på tv:n, mys på hög nivå! Kvällen blev lång, tror inte vi somnade förren halv fyra, så det kan gå haha. Att ligga och titta på One Three Hill är inte bra när man ska sova kan vi intyga haha. Imorse fixade vi scones till frukost och efter det blev det ännu ett One Three Hill avsnitt, underbart. Tog bussen hem halv ett så nu sitter jag är hemma i ett riktigt stökigt rum (till skillnad från ordningssamma-Sandras rum haha), och funder på vad jag nu ska hitta på. Måste nog ta tag i rummet när jag tänkter efter.... Detta funkar inte. Varför kan man inte bara hålla ordning!? Gaah trött jag blir på mig själv haha. c ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0