MARCHING FOR LIFE.

Heej! Nejnej, jag har inte dött eller så, livet kom bara emellan, igen. Men nu kände jag för att skriva ett litet blogginlägg om mitt, i jämförelse med andra annars värdelösa lilla liv haha. Har världens energi och kände att jag lika gärna kunde göra någonting utav den, till exempel blogga. Kom nyss hem efter en energifylld, glädjerik, härlig konsert på Konsert och Kongress. Vilken känsla, vilken power, helt galet!! När man väl står där på scenen, oj vad allt slit känns så värt det. Känslan är egeltligen obeskrivlig. Det är också en sån grymt cool känsla och möjlighet att få jobba med så duktiga musiker och sångare. Detta är något jag lär minnas, det vet jag! UNDERBART. Det är lycklig Malin som nu ska göra sig iordning och sedan somna sött i sin säng.
Vilken kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0