It's when you cry it all ends, so don't.

Har haft en mysig första advent trots att min önskning om snö inte slog in.. Sadface på snön, annars bra dag. Har satt upp ljusslingor i trädet och i uterummet, och även bakat lussekatter och pepparkakor dagen till ära, himla mysigt! Någon träning blev det inte idag, men tänkte istället ta igen det med dubbla träningspass imorn. Först blir det gymmet innan skolan, (börjar 10.40) och efter skolan är det ridning som vanliget. Lär vara itt övermorgon, och troligtvis ha en stooor skopa av träningsverk... Jag som hatar träningsvärk... Uuusch. Nu ska jag göra mig iordning inför morgondagen, sen blir det sängen. Godnatt

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0