Adventssamling men ingen snö...

Idag var det dags för årets mysiga adventssamling i Domkyrkan. Det var mysigt och så men inte alls som förra året när det var snö och minusgrader den här dagen.. Är faktiskt lite besviken på att det är två dagar kvar till första advent och att det ännu inte kommit någon snö.. Inte så mycket man kan påverka dock haha, så äh, de kommer väl. Efter adventssamlingen, blev det käk på stan, engelska och eftersom jag inte har något IV-val den här perioden så slutade jag! Visste inte riktigt vad jag skulle hitta på efter skolan så gick till baracken o tänkte öva på lite bas, ska nämligen spela det på öppet hus. Jag? Bas?.. Haha lustigt, jag vet. Träfffade Viktor och Isak i baracken som satt o spelade lite allt möligt. Gaah, vill också vara lika grymt begåvad som de o kunna spela typ vilket intrument som helst.. Livet är bra orättvist haha. Var kvar i baracken ett bra tag och tog sen kvart över tre-bussen hem.

Tumblr_lutn0pudmt1r4gbsso1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0