Hur jag skulle vilja ha det.

Fötlåtförlåt för ingen uppis. Allt blev så jäkla stressigt och rätt va det var va jag tvungen att skynda mig till Konsert och Kongress för att se Rockarusellen. Innan det blev det dock mysigt restaurangbesök på Afrodite med familjen. Riktigt gott, han tyvärr inte med efterräck eftersom jag var tvungen att springa tillbaka till Konsert och Kongress för att hinna se Ennead mfl. Det rekomenderas inte att käka massa gott och sedan 2 minuter senare ta en liten "spring-tur" haha.
Tiden efter Rockarusellen kunde blivit bättre, det kan jag säga. Hemma nu, hur som helst och tänkte masa mig till sängen.

Amigos1_largeTumblr_lkpmdbbx8i1qbj1oco1_500_large
hur jag skulle vilja ha det just nu, för denna sekund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0