Sunny day

Hola amigos! Underbar dag idag, trotts snön. Vet ni varför? 1. Jag mår bättre (inte bra, men bättre). 2. Solen lyser! 3. Oth är faktiskt rätt bra måste jag erkänna. Jag är inte fast, fast det funkar. Just nu sitter jag förövrigt ute i solen på baksidan och bara njuter och käkar pizza. Vinden blåser lite lagom just här och vattnet som smälter ifrån hustaket sipprar ner ljudligt i stupröret brevid mig. Mitt hopp om att snön ska försvinna för minst 7 månader framåt håller på att komma tillbaka, weii. Poetiska Malin där kände jag haha.. Kanon. Snart blir det nog en liten promenix för min del skulle jag tro och ikväll kommer det lite gäster hit. (OCH, en av dem är en fransos, iih. Hjälp! Hoppas jag överlever. Lateeeero//.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0