Räkna till tio, säg ja.

Idag har vi varit en sväng på sjön med båten. Blev dock inte en så jättetrevlig båttur då det kom två riktigt stora störtskurar över oss, hehe, en rätt så jätteblöt tjej efter det kan jag säga, och inte så glad heller för den delen. Nu ska snart familjen åka hem till Linköping igen, medan jag har bestämt mig för att stanna här några dagar själv. Förstår inte hur jag vågar, men nu blir det en eller två nätter här, ensam i det stora huset. Waah, hjälp ?
Har ju lite härliga vänner här i allafall som jag förhoppningsvis kan be komma över när det blir kvällning, skönt det.

Igår var en riktigt rolig kväll, först tennis med Mikkan och sen mys hos Marcus med snack, glass och film. Kom hem vid tre, och sängen efter det. Stockholm VS Linköping haha, riktigt nice!

Nu ska jag dra mig bort till Mikkan och Ebba, tjao !

PS. Datorn hänger tydlingen med hem, så jag lär bli utan internet här ute, buhu. Hörs när ja kommer hem.


Kommentarer
Postat av: M

Härlig blogg du har:D

2011-06-26 @ 17:49:31
URL: http://yoursweetheartgirl.blogg.se/
Postat av: Wictoria Persbrandt

Det är nog bra att vara lite själv:)

2011-06-27 @ 00:39:50
URL: http://wictoriapersbrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0