Heyya.

Hemma! Fan vilka underbara två dagar på Gustavs sommarställe. Helt sjukt skönt väder, och bara en, jag repeterar, bara en enda gång kom ett litet pyttemoln ivägen för vår underbara sol. Bad och sol på bryggan på dagarna och roligheter på kvällen! Helt perfekt. Tror jag dock har fått lite solsting eller något, varmt i hela jävla huvudet ju haha! Och hungrig som attans, men snart kommer väl Frida med mat och sen sätter vi oss vid kanalen för myspys hela kvällen lång. Sen slaggar hon här.

Visst är det helt sjukt att det är över 20 grader och klockan är över 20.00 liksom. Stört men härligt.
Nu måste ja packa upp lite, är ensam hemma ikväll, och jag vet inte vad det är men jag blir på sånt fixarhumör när jag är det. Har till och med vattnat blommorna i huset haha! Jisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0