grå stickad sak



Väldigt bra dag idag. Provet gick bra förhoppningsvis och resten av dan, jaa, flöt på bra ;) Käk på stan med tjejerna i klassen blev det med! Mysigt.

Idag hade jag på mig en grå stickad sak från HM. Och jag ska inte ljuga: Snygg/Ja det tycker jag defenitivt att den är men förlåt, HELT OTROLIGT vad den kliade.. Suck. Ny och allt haha ;) Men som ordspråket lyder, "Vill man vara fin, får man lida pin." So, that's what I did. Gillar den endå har jag bestämmt.
Till denna blev det mina blåa favvobyxor från cubus. Lagom strechiga och fin färg. Söker just nu ett par svarta byxor, liknande dessa kanske? Om ni har något förslag på vart det finns bra jeans (lite strech men "riktiga" jeans) så vore jag tacksamm för en liten kommentar. :)

Nu har jag precis käkat och ska väl köra lite franska  tror jag. Meeeen (!) vad svårt det är att slita sig från datorn. -.-
Hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: zanotie.

åhhhh. den första bilden på dig, så himla himla fin. söto. (håller med om att tröjan är nice förövrigt)

2011-01-18 @ 19:50:16
URL: http://zanotie.blogg.se/
Postat av: ida

vad fin tröja!

2011-01-19 @ 10:50:03
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0