Bikinifeber.



Tror jag har fått lite bikinifeber hörrni. Är det bara jag?
När jag gick på stan igår och frös ute så kom jag o tänka på sommaren och relaterade då mina tankar till bikinisar. Ni förstår inte mur mycket jag skulle vilja vara brun, i ett varmt land med en bikini! Vill att det ska bli sommar här i kalla Sverige så man kan köpa sig lite bikinisar!
Klickade in på HM:s hemsida och hittade dessa finisar. Gulliga huh? Vilken tycker ni är finast? :)

Har förövrigt precis slutat och nu drar jag och Sofie till Worldclass för lite träning. :)
C YA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den vita och volang bikinin fast jag tycker mer om den röda och den mörk,gråa. ;)

köp någon vet ja!

2011-01-28 @ 12:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0