bara ord, inget annat.


Riktigt go dag idag må ja säga! (Förutom prov såklart haha.. OCH franska...) Men efter det så, då va jag fit for fighting! Efter skoalan så blev det en sanbb tittin på worldclass och stan med Sofie, sen blev det Café M för födelsedagsfika med fina vänner. GRATTIS EINAR OCH PETTER 17 år! :) Hoppas ni haft en apabra födelsedag grabbar!


Petrus o Jag på Café M.

Ikväll blir det slappkväll för mig som gäller. Inget plugg idag. Det gjorde jag tillräckligt igår och förrgår. Har nästan pluggat klart för hela 1:an, 2:an och 3:an nu tror jag. Måste vara så alltså haha. Skönt!

Kommentarer
Postat av: Han som fyllde som är med på bilden

Tack Malin för en trevlig dag! Och här kom en kommentar som du bad om!! ;) <3

2011-01-12 @ 23:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0