16 Januari 2011

Gomorgon, gomidda, gokväll.
Seg, segare och segast Söndag. Har inte gjort mycket idag förutom lite Naturkundskap. Innan det så sov jag till halv tolv, vädret var ju inte alls att leka med, regnigt och dan't. Men nu känner jag mig snäppet gladare och ska väl hoppa in i duschen, känns som om det var evigheter sen haha! Men juste, ja måste ju dammsuga med, sadface.
Men, som en vän skulle ha sagt om han varit här: Cher up mate. Så gör vi, happyface. :)




girlsen o jag på banan igår. ♥

Kommentarer
Postat av: Angelica

åh tack!

jo jag tänkte på det också, lite obehagligt. men jag hade på mig det på en utekväll med vild dans och det funkade faktiskt bättre än jag trodde, där emot drog jag upp den från ryggen och la den på båda sidorna av axlarna när jag skulle sätta på jackan osv :) har fler idér kring just de smycket, tänke fota o lägga upp dem framöver :)

2011-01-16 @ 18:04:24
URL: http://stylebyang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0