That's why and how.

Hejsan hoppsan, här var det full rulle ser jag haha. Not. Min ursäkt är simpel och sann: har varit HELT. TOTALT. slut kroppen de två senaste dygnen efter alla luciarepetitioner, uppträdanden och ovanpå det skola. Är inte direkt van att gå på högvarv och att ha så här mycket att göra, så har nästan inte pallat med det "nödvändigaste". Kändes som om jag skulle svimma idag när jag satt på bussen hem efter S&K-övningen/avslutningen. Men äsch, ska fasen inte gnälla! Känslan att stå på scen och få göra det man tycker är allra roligast, att sjunga är fasiken värt allt slit, helt klart! Säger såhär varje gång det blir mycket att göra, jag vet, men jag säger inte att man inte får gnälla för det haha.
Konserterna igår var fruktansvärt roliga, gick himla bra båda gångerna tycker jag allt! Förstår dock fortfarande inte hur vi (S&K) hann byta om från finklänningar, klackar, örhängen osv. till lucialinne, ljus och glitter på två minuter. S.T.R.E.S.S stavas det! Helt sjukt haha. Men det gjorde vi hur som helst, och med ett något stressat och därmed aningen fejkat leende lyckades vi skrida ut i konsertsalen med påbörja luciadelen i konserten.

Nu vet ni hur, varför osv. Hörs imorgon! Sängen väntar, natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0