THANK GOD THERE'S MUSIC.

Hej på er. Kom hem för lite drygt två timmar sen, sovit hos Gabbe inatt. Gårkvällen bestod av Fantom of the opera-tittande med popcorn, iste och världens bästa kille, kunde inte blivit bättre. Var/Är slut i kroppen efter den hektiska veckan men börjar sakta komma tillbaka till mitt vanliga jag igen! Har precis duschat o ska nu ta tag i det sista plugget nu innan jullovet.
För att kvällens planer ska gå ihop måste jag nästan klona mig har jag kommit fram till hah, blir körigt, men de ska nog gå! Först blir det middag, julklappsbytande i Linghem hos Sofie, sen åker jag vidare till Sturefors där det väntas lite födelsedagsfiande för Hanna och Malin! Får hoppas på att allt går ihop sig ikväll bara så blir det nog hur trevligt som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0