Life's gooood.

Jasså ni, att det blev december månad var tydligen vad som krävdes för att jag inte skulle orka blogga, no good. Kanske dags att ta tag i det? Fast bara kanske, de kommer inlägg när jag känner och har tid för det-vilket egentligen inte alls är just nu men wtf.
Livet då? Jo det rullar, första snön kom igår, vilket gjorde mig lite gladare, var hundvakt i helgen-alltid lika underbart mysigt! Skolan-bra, fast för mycket plugg nu såhär innan jullovet och allt. Musik-, sångövningar-waaay tooo många om ni frågar mig. Dock är det väl vad som krävs för att resultatet ska bli bra, vilket vi såklart vill! Och det är ju himla kul när man väl är där och repar för fullt, faktiskt. Det går inte att komma ifrån!
Dagen har bestått av sovmorgon, projekt-vilket var enda lektionen, lunch, matteplugg, körrep, franskaplugg, Scen och Kabarérep med PlayStation, hem, käka, matteplugg. Inget stopp, ingen vila känns det som..
Ska hoppa in i duschen nu, och om klockan efter det inte är allt för mycket ska jag försöka titta ikapp årets julkalender (på datorn), har nämlien inte sett ett enda avsnitt i år, lite utav en katastrof tycker jag personligen, inte ok. ! Imorgon taggar jag matteprov+projekt+franskalektion+rep all day long, på fredag franskaprov.

Livet leker?...  Ciaoo









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0