I know I'll make it through.

Halloj, läget? Sitter hemma hos Sofia för tillfället, vi är så lyckligt lottade som fått sluta tidigare på musiken idag nämligen, hur skönt som helst! Vi har käkat lite gott men gör just nu inget vettigt, pratar o lyssnar på musik.
En dag kvar nu, sen är det jullov på riktigt!! Måste dock vara i skolan halv åtta imorgon för att göra iordning inför konserterna halv nio och tio, jobbigt men värt de! Efter konserterna och tid i klassrummet med mentorerna och klassen ska jag träffa Gabbe och vid fyra ska jag på min första körlektion. Ja ni hör att jag är taggad eftersom jag berättar det redan nu haha!


Kommentarer
Postat av: Wictoria Persbrandt - Buddhistisk Linköpingsbo som älskar Göteborg

fina ni är tjejer:)

2011-12-20 @ 22:32:55
URL: http://persbrandtwictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0