I HOPE YOU DON'T MIND.

Hey there!
Har haft en härlig dag med starten på gymmet som sagt. Gick faktiskt riktigt bra och var kul. Eter det blev det en liten (som sedan blev rätt lång heh) runda på stan med mamma, mysigt!  Dock resulterade denna långa standag med att jag endast åt en banan till lunch, inte det bästa kanske haha. Menmen. Vid halv fem åkte vi till kusinens lägenhet och kikade. Riktigt mysigt var det, åh, blir så sugen på att flytta hemifrån jag med nu. Jag vill jag vill!! Får väl vänta ett tag dock hehe.

Eftersom jag fyller år imorgon och det samtidigt är självaste Nyårsafton så bestämmdes det att vi skulle ha lite födelsedagsmiddag ikväll istället, mycket mysigt och gott! Har än så länge avnjutigt en förrätt i form av bruchetta, huvudrätt-kyckling med ris och go sås, och väntar nu spänt på efterrätten! 

Sitter nu och lyssnar på "pocketful of sunshine" haha. SÅ grym, tänker genast på Easy A (tror det är den filmen iaf hah.. ?) Grym hur som helst!! Sitter här och sjunger med lite tyst för mig själv. Jahaja heh. Ae vi slutar skrivandet som börjar spåra ur nu känner jag haha åter till fördelsedagsmiddagen! bye
(grattis till Dig som orkat läsa detta.) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0