Life's a bitch.

Ligger hemma i solsängen i uterummet och tycker lite synd om mig själv. Mår skit. Ont i huvudet, yr, trött, ont i halsen, öm i kroppen, svättas i ena sekunden och fryser nästa, jaa, inte så värst mysigt med andra ord. Mådde lite såhär redan imorse men tvingade mig själv att gå till skolan då det var två viktiga lektioner idag, och även de enda lektionerna så vi slutade ju väldigt tidigt också, tog bussen 12.33 hem. Vet inte hur mycket jag egentligen lärde mig idag i skolan men jag kände mig duktig som ändå var där, trots att jag inte mådde bra. När jag kom hem kollade jag på ett avsnitt One three hill, men det var ingen hitt för huvudet kan jag säga, så jag la bort datorn och sov istället. Nu vet jag inte vad jag ska ta mig till, det gör ont någon stans i kroppen vad jag än gör.. :(
Visar strax bilderna från igår.

Img_8012_161489602_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0