Det finns bilder som aldrig suddats ut.

Hejsan hoppsan. Bättre sent än aldrig att dyka upp här. Men har tyvärr inte haft tillgång till dator det senaste dygnet, som ni kanske har märkt.. Haha. Vid lunch åkte jag från Sturefors, där jag spenderade gårnatten, och åkte direkt till Lovisa. Där fixade vi lite av varje och nu är jag hemma hur som helst. Kortfattat.

Hade det förövrigt jättekul och trevligt igår hos Frida och Lisa. Vi käkade gott, snackade massa skit, dansade, och hade det allmänt bra ! Vid elva åkte vi in till stan och Keep it loud, hur grymt som helst ! Vilken känsla att stå mitt i smeten, omgiven av människor, luft-det finns det inte mycket av men det bryr man sig inte om, musiken dunkar ur de stora högtalarna på sidan av scenen och man hoppar och dansar för glatta livet, härligt. Så var det på Keep it loud.
Nu måste jag packa, skolan drar ju igång IMORN... ?!. Hjälp. Haha närå, men vi hörs imorn !
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0