ATT FLYGA I LUFTEN.



Idag och imorgon kommer bloggandet lida lite. Min fina pluggplanering har inte fungerat så bra. Nästa vecka har jag både idrottsprov på tisdagen, geografiprov på onsdagen och dessutom ska jag någon gång under veckan göra ett gamalt företagsekonomiprov och skriva en engelskauppstats. Förutom det har jag ju också fraskan...

Imorgon blir det nog heller inte mycket bloggning, jag har nämligen bestämmt mig för att söka till Idol. Jag ska göra ett seriöst försök men chansen att gå vidare ens från första jurryn är ju minimal så jag har ingen förhoppning på det ens. Jag gör det endast för att det är en kul grej. Frågan är ju bara om jag har tid med allt det imorgon, jag har ju endå en del plugg att göra som sagt. Hoppas det iaf. Van och Karin kommer komma och stötta mig där haha.
Det öppnar ju 10.00 på Konsert & Kongress, frågan är när man ska dra dit, vad tror ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0