13/4-11

Mycket i skolan nu, man slängs mellan aulan, baracken oxh så klart de vanliga lektionerna. Koreografin ska sitta, likaså sången tills i morgon. Och kläderna.. Neonfärgade kläder, ja det är ju verkligen något man har hemma i garderoben, inte jag dock tyvärr.. MEn varför klagar jag, det är ju det här som också är så förbannat kul! Kommer bli sjukt kul imorgon då det är konsert som gäller. Kom gärna och kolla, Katedrals aula klockan 19.00,, inträde 20 för alla under 20. Pengarna går till värgörenhet så dte är ju bra :)

Just nu är det här som tynger mina axlar och även vad som gör att jag inte sitter bänkad framför OTH.. -.- En redovisning på engelska´. Min del-Disney Consumer Products. Skönt med det ur världen sen så kan man tänka på annat och sen köra på konserten. Sen siktar vi på lov!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0