It should have been you and me



hade laddat för en dagens outfit nu men bilderna jag tog i morse såg tyvärr helt fuched up ut så det struntar vi i ;) här får ni två lite mysiga bilder enligt mig istället. jag gillar dem i allafall!

annars då? joo, det är bra. var med på nv1d:s musiklektion idag, det va kul men det gäller att hänga med(!!) det går då jäkla fort allting och sååååååhäääär högt ljud! (öronproppar nästa säger jag bara...)
första konserten är på måndag i Domkyrkan så det gäller att vara redo! sen är det julkonserten då jag ska sjunga "julstress". får se hur det blir :)


Juste! imorgon MÅSTE jag gå till konsert &kongress också och köpa biljetter till både lucia (kulturskolan) och lucia (Folkunga) - Nån som ska gå förresten? :)

Kommentarer
Postat av: salo

ÅÅÅÅÅÅH MYYYS! Jag ska också gå på Lucia i domkyrkan! Fast jag kommer blir helt tårögd typ :( :P Men det kommer bli jättemysigt!!! :) och sen ska ja va med på kulturskolans lucia också :) hihi!

2010-11-25 @ 21:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0