Träning!

Ush, va lat jag känner mig, har nyss suttit här o proppat i mig lite chips, inte bra. Men se vad inspirerad man kan bli av att sitta vid datorn och klicka runt lite.
Har precis hittat en trevlig blogg om träning, (och det behövs!)
Spara, printa och du har det som ett träningsprogram i handen!
Finns massor av olika program men jag valde cirkelträning nr.1 som tränar hela kroppen.

Min repetion:
Benböj: 20+20+20
Armhävningar: 10 tå, 5 knä +10 tå, 5 knä + 10 tå, 5 knä
Liggande ländryggslyft:15+15+15
Liggande bakebenesidlyft:15+15+15
Höftlyft:25+25+25

Klicka på bilden för att komma till sidan! 

Nu ska det tränas! 

Cirkelträning 1 640 Hela Kroppen

Kommentarer
Postat av: astrid

låter superjobbigt :P(y)

2010-07-31 @ 18:44:03
URL: http://mondaymusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0