270612, 23:48

Mycket jobb idag, 10:00-22:00, i disken vilket betyder att jag i princip inte har suttit ner alls på tolv timmar, inte ens när jag käkade lunch. Fötterna värker och det känns som om jag fortfarande har skorna på mig som trycker på fötterna haha. Och nästan det första pappa frågar när jag kommer hem sådär, trött och lite lagom ont i fötterna, "vill du ha ett fotbad?". JAA! Underbart!! Har därför suttit i soffan, framför tvn och fotbollen med fötterna i ett fotbad och tagit det lugnt och.. bara andats i nästan två timmar nu.
Tanken för kvällen var egentlien att fika med Van och Sandra på stan då Sandra precis kommit hem från Frankrike men det får bli en annan gång, kanske imorn. Nu ska jag sova, imorn till frisören, iiih!! Vågar jag?..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0