21 juni.

Har haft en riktigt härlig dag idag, hunnit med mycket! Efter några underbart härliga timmar hos Einar och Petter med brunch (asså shit, var mätt i timmar efter det. käkade inte något förän vid niotiden på kvällen haha.) och poolhäng blev det en sväng på stan med Lisa och ett BodyCombatpass på gymmet. Nu är gymkortet dock fryst i en månad, så får istället ta och träna utomhus. Ikväll har jag ägnat mig åt att att göra en midsommarkrans och baka chokladbollar, tänkte faktiskt ta med mig ett par chokladbollar till jobbet imorn. Poppis på jobbet? Yay, hoppas på det!
Nu ska jag snart ta och sova, jobb imorgon som sagt, på självaste midsommarafton. Så kan det gå! När jag slutat ska jag cykla ner till våra familjekompisar där resten av familjen kommer att befinna sig, och ha lite midsommarfirande, mys!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0