Vägen mitt i ingenstans.

Måste säga att jag trodde att kvällen endast skulle bli lång och trist när jag istället för att bli hämtad i linkan av mamma och pappa blev tvungen att ta mig ut själv till landet. Precis, lite svårt utan körkort.. Men bra att Östgötatrafiken då finns! Visst nån försening med tåget till Norrköping men annars toppen. Så här är vart jag befinner mig just nu, i en buss på en väg mellan Söderköping och Valdermarsvik som förhoppningsvis leder fram till Valdermarsvik där mamma sedan hämtar mig och vi (jag?) övningskör sista biten ut, snart framme. Väldigt avslappnande att sitta på en buss med grym musik öronen, härligt väder utanför fönstret och vetskapen om att jag är ledig de tre kommande dagarna och att det ska vara toppenväder på landet för det mesta. Underbart! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0