Din himmel som är blå.

(skulle publiceras igårkcväll men internet här på ön är det lite sådär med.) Godkväll. Blev en riktigt mysig tjejkväll igår med Fia, kul med sällskap för det första haha eftersom resten av familjen var i Västervik. Vi började med att gå en promenad med Linsey, Ronjas vovve. Asså den hunden är ju bara för jäkla söt! Efter det lagade vi trerätters och till sist blev det filmmys i sofforna där nere. Myskväll! Har jobbat idag men befinner mig för tillfället i Västervik jag med, ute hos kusinen på deras ö. Är så jäkla fint här ute asså, underbart! Får se vad morgondagen har att erbjuda, men ett dopp i sjön +bastu på det, och en promenad ska jag i alla fall se till att ordna. Kanske lite vattenskidor om jag har tur. Det hade ju såklart de andra kört idag medan jag var hemma och jobbade.. Är ledig imorn och på onsdag men ska bara vara här tills imornkväll, då bär det hem till linkan igen. Näni nu måste jag sova. Bilder kommer när jag har tillgång till en dator..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0