19 juli.

Hej! Jobbar idag, men nu kommer snart regnet, blir grymt för glassförsäljningen!.. Man kan inte annat än älska det här svenska sommarvädret... Desto mer tid för att blogga dock haha. Var även jobb igår och hjälpte sen Viktor och tog hans kvällspass i disken. Slutade därför halv elva och cyklade då till Didde där han och Oliver var. Vi tog det lugnt, spelade lite och tittade sedan på några Heroesavsnitt. Klockan blev rätt mycket och ville verkligen inte cykla hem ensam i mörkret, mes som jag är, så sov över och åkte sen imorse direkt till jobbet. Ikväll slutar jag förhoppningsvis runt åttatiden, och då ska jag hem och sova haha. Fem timmars sömn funkar bra en natt men sen blir man allt lite trött. Yepp, nu öser det ner utanför fönstret, kul. Tur att jag och mina bästa tjejor åker iväg till värmen om ca två veckor! Åh vad kul det ska bli!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0