070712, 23:02

Hej. Läget? Med mig är det bara bra, lite slutkörd efter dagen bara. Imorse åkte som sagt jag och Van till Norrköping. Blev ingen vidare shopping för någon av oss men hade supermysigt ändå! Strosade runt i affärerna, käkade sallad till lunch och satte oss sedan vid vattnet i väntan på tåget hem,supermys. Träffade Martin på tåget hem så väl i Linköping gick han och jag  in till stan där jag sedan mötte upp familjen och det blev trerätters middag på Afrodites uteservering, mm så gott. Åkte hem och efter det stannade jag till på jobbet för att gå ut med Ronja och Mickes vovsingar, så jävla söta! (och fulla med all världens energi!!) Bada, springa, kasta pinne, bada, springa, kasta pinne tusen gånger om-och de verkade inte ens bli lite trötta...
Imorn är det jobbdags igen, i glasskiosken, så kom och ta en glass! Ska snart sova så säger till er godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0