DET SNÖAAAAR.

Hej långa onsdag. Det var många roliga saker du hade att bjuda på denna dag men trots allt, vad skönt att du snart är över. Långa dagar är inte riktigt min grej.
Skola 8.10 till 14.20, plugga, sång, Scen och Kabaré och till slut introduktion på Globenteatern. Låtarna till Östgörateaterns "Vintervarieté" som vi, Scen och Kabaré ska vara med i börjar sakta arta sig och jag tror det blir riktigt grymt! Och ja ni hörde rätt, omg jag kanske ska börja i en teatergrupp på Globenteatern. Vore riktigt kul asså! Den stora frågan är om jag har tid. Hoooopps. Just nu skulle det fungera utmärkt men fråga mig igen om några veckor, då kommer det vara kaaaaos rent ut sagt. (!!) Typ miljarder föreställningar, jäkla massa plugg och därutöver lite egen fritid. Snälla, lite egen fritid haha?
Kom precis innan för dörren, maaaaat.

Åh så fint det snöar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0