Torsdag, snart fredag.



Tjenaaaaaaaah ! Haha. Jag är trött. Måste bara säga det. Efter detta inlägg kommer jag slänga mig i sängen och förhoppningsvis somna och sedan sova som en stock hela natten. En dag kvar, sen helg. Längtaaar.

Efter skolan gick jag som sagt bort till muskikskolan för min första sånglektion för den här terminen. Det var faktiskt jättekul, tror det kommer bli bra att ha Anette som sånglärare/sångpedagog, hon är riktigt duktig och positiv ! Efter det blev det lite plugg gjort och vid fem gick jag och tog TBE-sprutan. Den kändes inte alls, vilket var skönt. Satt där ensam och väntade på min tur och hann faktiskt bli lite nervös haha. Inte roligt, men det gick ju bra !
NATTI.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0