The truth.

Hej på er. Blev lite sen uppdatering idag, men jag fick liiite bråttom förrut hehe, så hann helt enkelt inte. Hann heller inte käka någon lunch, så jaa, jag är rätt hungrig nu haha.. Efter jag klippt mig hann jag i princip bara hem, kolla bussarna, packa och åka in till stan. Åkte till musikskolan där det både var egen sånglektion och Scen och Kabaré som gällde. Vi fick reda på att Scen och Kabaré ska vara med på "Vintervarietén", så himla kul ! 
Fullt ös, nu är jag hemma och ska käkaaa ! Men bara något litet, för när pappa kommer hem blir sushi. Spännande, första gången att smaka det för mig så ska bli kul.

Självklart ska ni få en bild på mitt nyklippta hår strax, wiii !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0