Låter dagen få bli som den blir.

Idag hade vi DDD-upplevelsedag på förmiddagen i skolan. (Don't Drink and Drive.) Vi fick testa på att ta oss ur en bil som har voltat, pröva att krocka i 7 km/h, lyssna på polis, räddningstjänst och försäkringsbolag som berättade om både före, under och efter en olycka inom ämnet DDD. Det var mycket intressant och det är ju också väldigt viktiga saker det där. När jag kom hem var jag först och bokade klipptid, gaah, nu finns det knappt någon återvändo..
Har sen läst klart min "bokläxa" till imorgon, och var också ute på en liten cykeltur.
Nu ska jag bara hoppa in i duschen, packa väskan, och sen gå och lägga mig. Ska inte vara uppe till tolv som jag tyvärr lyckades med igår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0