Sweeping winds, sweeping changes.

Hej på er!
Det blev att vara hemma ifrån skolan idag också. Trodde faktiskt imorse att jag skulle kunna gå till skolan, så jag duschade och så med sen blev jag jätteyr, ont i masgen, huvudet och feber, kul. Sen dess har jag legat och kollat på tv i sängen och halvslumrat en timma eller två. Sen tänkte jag att jag skuller försöka sova på riktigt lite (något som jag aldrig annars skulle kunnat göra, men är man sjuk så är man väl), men när jag skulkle somna så ba: Naej, så jäkla illa det känns att gå och lägga sig och sova såhär mitt på dagen och solen skiner4 osv. Fy!
Så jag tog mig upp ur sängen och struntar i att sova haha! ^^ Tänktye ta och måla naglarna, ta lite bilder med systemen och ksnske käka något. Lite sjuksysslor sådär.

Fler förslag på vad man kan göra när man är sjuk? Uppskattas!
PUSS&KRAM, skumbanan.

Tumblr_lb1uvbgfay1qdptoyo1_400_large
kärlek till dennas bild, så jäkla fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0